vanliga frågor

Här hittar du svar på de vanligast ställda frågorna. 

När levereras min order?
Din order levereras från oss senast arbetsdagen efter du gjort beställningen, om den inkom före kl. 18.00.
Det kan förekomma längre leveranstid, men det framgår i sådana fall vid beställningstillfället.
 
Vilka betalningsalternativ finns det?
Du kan välja att betala med Payson Checkout som tillhandahåller fri faktura, kortbetalning, internetbank, sms, eller delbetalning.
Det går även bra att beställa med överföring till vårt bankgirokonto.
 
Jag saknar min faktura från Payson för min beställning.
Fakturor från Payson skickas till den e-postadress du angav för din beställning. Kolla i din mejl och ta gärna en titt i din skräppost-mapp eftersom den ibland kan försvinna i spam-filtret. 
 
Hittar du inte fakturan så går det bra att ringa Payson på 08-470 94 00 och ange din mejladress som du uppgav vid beställningstillfället, så skickar de en ny till dig. Det går också bra att logga in på Payson med din mejladress och hämta fakturan där. Känner du dig osäker kan du alltid kontakta oss. 
 
Vad kostar frakten?
Du betalar 20 kr för 1:a-klassbrev upp till 100 gram, vilket brukar motsvara två paket gitarrsträngar.
Du betalar 30 kr för Posten Varubrev, oavsett hur mycket du handlar.
Frakten från oss blir alltså aldrig mer än 30 kr!
 
Har ni fler produkter som inte visas på hemsidan?
Du hittar alltid hela vårt sortiment på vår hemsida.
Om du inte hittar en särskild produkt betyder det att vi tyvärr inte har den i lager för närvarande.
Men vi försöker att ständigt utöka vårt sortiment, så berätta gärna vad du saknar.
Vi lovar att göra vårt bästa för att ta in de produkter du vill ha.
 
Det saknas en produkt i mitt paket.
Kontakta vår kundtjänst tillsammans med ditt ordernummer och berätta vad som saknas i ditt paket så hjälper vi dig!
 
Jag har fått fel produkt i mitt paket.
Kontakta vår kundtjänst tillsammans med ditt ordernummer och berätta vilken produkt som är fel i ditt paket så hjälper vi dig!
 
Kan ni sponsra mitt band med strängar?
Det kan vara möjligt! Kontakta oss med lite mer information om vad du tänkt dig så återkommer vi till dig.
 
Får jag använda era produktbilder på min blogg eller dylikt?
Efter en dialog brukar allt lösa sig, så kontakta oss alltid först för godkännande.